Wednesday 21 February 2018

PHERI PADECHHAN HO

लगभग ९१३ नतिजाहरु (०.३४ सेकेन्ड) 
tapai aaphno desama kehi garnanakhojne bidesiko bhada majnelai desama kasle k gare bhanne ketha. sunera padeko bharama sabai kura thaha hudaina. 0. 0. Share ..... aani feri hatyara harulie samrakxan garnu parxa…feri nepallie bhrastachar ko suchima ajhai mathi uthaunu parxa…nepali jantako bal matlab….aafno ...
kaha pratikar garnu hun6 onlinekhabar ko comments ma real ma garne vaye baidhya le tettro bom padkaye feri padkau6u vandai chhan jaau na ta sathi sagar ... oi lokendra bhanne maobadi chor tyo sambidhan sava marne belama ko sarkar ma thiyo?nilkantha lai kasle aaukta banako> chunab ma paisa badne dadagiri ...

नेपाली यौन कथा अनलाईन : meri aama

lukeko-samaj.blogspot.com/.../meri-aama.h...
Mero linga sapana ma kasle khelayeko maile bujhna sakina tara mero linga kasaile tala mathi gardidai thiyo. Mero linga thado hudai thiyo. Malai aafno ... Ma ekdum khusi thiye kina ki maile hostel maa dherai youn pustak padeko thiye ra sathi bata pani dherai janeko thiye. Tee anuvav ma aama saga garna chahanthe.

KAVI G- 'KASLE BHANYO'

https://ru-clip.com/video/s1WOSwGEg5k/kavi-g-kasle-bhanyo.html
sundai kasto na ta kasto, halka satya jasto, geet ho ki kabita ho testo,,tara utako bhab feri xaina sasto ...

Talk:Nepali Proverbs - Wikiquote

https://en.wikiquote.org/.../Talk:Nepali_Pro...
Sabai Kukur Kaasi Gaye, Guu Kasle Khane. Meaning: We need odds too. खिर ख्वाएर हिलो ले चुठाउँने! Khir Khayera Hilo Le Chuthau Ne. फोकट को पाए एक मानो चुक पनी खान्छ ! Fokat Ko Paye Eka Maano Chuk Pani Khan Cha. बाघ बुढो स्याल तन्नेरी एक हुँदैन! Bagh Budo Syal Tanneri Eka ...
हराइरहेको: feripadyo

Comments - Facebook

https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=619469851590290&id...
Binaya Raj Sigdel. Sabai bhanda badi master haru ko membership bhayeko party ko guff...... mastersab haru padauna thale bhane ta hi Tara feri rajniti kasle garne ...... 1 · Apr 17 ... फुर्वा घिसिङ्ग तामाङ्ग. china ra indialai jitnay kura vandani padeko haruko rojgari garentee garnu paryo. Apr 17 ...

#c6553 20,male USA Continue of case... - Nepalese Teenagers ...

https://www.facebook.com/.../1627067147...
Yo mero last post ho aba,mero case ko kei kei kura vannai paeko theana, u aeko khabar sune yeha, ma padeko university ma jun ma vanda siff 3 hrs tada cxa, uslee malee dhoka deapani ma usko sadhai ramro chahanxu chahe usle malee mann manani kina na sarapos, maya xaina mann ma tara sochda feri mutu kamera ...

Tro Gurung Profile | Facebook

Profile von Personen mit dem Namen Tro Gurung anzeigen. Tritt Facebook bei, um dich mit Tro Gurung und anderen Personen, die du kennen könntest, zu...

Part 4 – jyoten

https://jyoten.wordpress.com/2016/.../part-4...
२०१६ डिसेम्बर ३१ - Mero pet dukhathyo vok le feri pani rudai basthey ra uslie call garthey, bimala sang ko khusi farak thiyo ra vok dherai sasto thiyo. ... But finally usley vanin ki malie timro study ko matlap xaina timi vaye pugxa, ra timi bina bachana sakdina yeti vanda kasle po yeti maya garne gf lie xodana sakxa tah? Ra ma ...

No comments:

Post a Comment